Bancuri noi cu Alinuta

Cele mai tari bancuri cu Alinuta. Bancuri cu Alinuta noi. Colectie de bancuri cu Alinuta
Bancuri noi cu Alinuta - Bancuri tari cu Alinuta - Bancuri Amuzante cu Alinuta - Bancuri Haioase cu Alinuta


Cele mai tari bancuri noi cu Alinuta. Bancuri Amuzante cu Alinuta . Colecție de bancuri haioase cu Alinuta.

1

După teza la chimie, Alinuta :
    − Taci fată, că nu se prinde...unde-ai scris tu ion pozitiv, eu am scris Gheorghe negativ.

    − Mă Bulă, io te-am văzut c-ai copiat după mine. O să se prindă profa!


2


    - Alinuta, ce-i cu ochiul ăla al tău atârnându-ți bălălău pe obraz? O întreabă maică-sa.
    - Mi-a tras Alinuț cu săgeata-n ochi! zise Alinuta.
    - Ți-am zis să te ferești de Alinuț ?...răspunse maică-sa. Vai de capul tău, ești leit bunică-tu, că așa a strigat și comandantul la el, pe când era în război, să se ferească de glonț. Dar de unde, pe-o ureche i-a intrat și pe alta i-a ieșit!...


3


-Mamă , azi profa de mate m-a dat afară de la oră pentru că m-a prins copiind ...
-Așa se întâmpla cu derbedeii care copiază ! Altă dată să înveți!
-Păi bine mamă , dar și Ponta a fost prins copiind și vor sa-l pună președinte ! Apăi asta-i dreptate ??



Alinuta sună la o ghicitoare:
    -Alo? Ghicitoarea Vişinica?
    -Da. Aici este Ghicitoarea Vişinica!
    -Ghici cine este la telefon!!!!!!!!


5


Din jurnalul Alinuței:
    Nu știu de ce mama e atât de rea și de zgârcita cu bunicul, care dealtfel a căzut la pat de câteva luni bune. După ce că îl ține înfometat și însetat toată ziua, nici măcar medicamente nu-i dă, doar două pastiluțe pe zi, acolo.
    Așa că ca într-o zi mi s-a făcut mila de el și când mama nu era acasă m-am dus și i-am dat să înghită toate pastilele din dulapul ăla plin, să se sature și el măcar o dată, săracul...


6


Alinuta ajunge veselă acasă.
    - Ei, cum a fost la grădiniță? întreabă maică-sa.
    - Foarte bine! M-am jucat cu colegul de bancă de-a ginecologul și pacienta...
    - Aoleu!!! zice mama Alinuței, albă la față... Ce ți-a făcut???
    - M-a pus să aștept 30 de minute la ușă, până s-a terminat programul. După aia, a telefonat la Casa de Asigurări, ca să le ceară decontul pentru consultație...


7


- Astăzi am murit de rușine la scoală, mama - se plânge Alinuta.
    - De ce, draga mea?
    - Păi, s-a vorbit despre bebeluși...
    - Nu e nimic rușinos în asta!
    - Păi, să vezi, unii colegi au zis ca bebelușii se aduc de la spital, alții, că se cumpăra din străinătate, alții, că de la orfelinat... Numai noi suntem așa de săraci că trebuie sa îi facă mama cu tata!


8


Bula se întâlnește cu Alinuta.
    Bula :Alinuta unde mergi?
    Alinuta : Nu știu ! Tu unde mergi?
    Bula: Nu știu !
    Alinuta: Atunci hai pe-aici că ajungem mai repede.

9


Într-o zi Alinuta stătea pe gânduri:
    - Oare, ce să fac? Sa îmi tai venele sau să le las lungi?!?...


10


- Bunicule, aprinde și tu lumina, nu mai sta acolo pe întuneric! zise Alinuta.
- Cum?!...se auzi o voce răgușita.
- Deschide ușa de la frigider!